Nyheder

July 14, 2023

Playson tilføjer et splinternyt spilområde til sit sofistikerede xEye-viewboard

Andreas Nielsen
WriterAndreas NielsenWriter
ResearcherAmara NwosuResearcher

Playson, en hastigt voksende B2B-udbyder af digital underholdning, har opdateret sit xEye Viewboard. I den nye opdatering har Playson introduceret et nyt spilområde til det sofistikerede analyseværktøj.

Playson tilføjer et splinternyt spilområde til sit sofistikerede xEye-viewboard

Med den nyeste tilføjelse til Playsons banebrydende salgsfremmende værktøj kan kasinooperatører gennemse en omfattende samling af virksomhedens mobile slots. Udvikleren siger, at dette værktøj ville forbedre hele beslutningsprocessen.

Den nye opdatering kommer med flere dokumenter i Game Area. Disse dokumenter giver omfattende indsigt i alle Playsons spil fra et markedsføringsmæssigt, matematisk og juridisk synspunkt. Interessant nok har Playsons partnere mulighed for at tilpasse rummet i deres egen unikke stil.

Playson har også tilføjet flere overholdelsesdokumenter for hvert reguleret marked, hvilket gør det nemt at anvende filtreringsvalg som bestemte sprog.

Oleksii Mylotskyi, CTO hos Playson, sagde, at det er et "vartegn øjeblik" for virksomheden på globalt plan at lancere sit tilpassede spilområde. Han kommenterede:

"Partnere vil i høj grad drage fordel af, hvad Game Area kan gøre for dem fra et forretningsmæssigt synspunkt, og det faktum, at alt er samlet ét sted, vil sikre en smidigere rejse for at finde alle detaljer om hvert spil i vores portefølje. At kunne fremvise dette unikke encyklopædi til vores partnere styrker måden, hvorpå værktøjet kan skærpe beslutningsprocessen for operatører."

Oleksii Khodenko, Product Owner hos Playson, tilføjede:

"Vores xEye Viewboard er en af ​​de bedste innovationer, vi har skabt hos Playson i løbet af de sidste 12 måneder, og tilføjelsen af ​​Game Area vil give partnere mulighed for frit at få indsigt i, hvad vi producerer. At give partnere frihed til at vide alt om vores portefølje vil booste vores status inden for iGaming-industrien og skabe muligheder for at udvide partnerskaber over hele verden."

Dette er en af ​​de vigtigste meddelelser hos Playson på det seneste, da virksomheden søger at udvide sin globale statur. I starten af ​​måneden annoncerede Playson €4 millioner Non-Stop Drops and Races-kampagnen. Denne kampagne kører på bedste mobile casino apps indtil juni 2024, hvilket giver spillerne et 12-måneders eventyr for at vinde en del af multi-million præmiepuljen.

About the author
Andreas Nielsen
Andreas Nielsen
About

Med en rig spillebaggrund og en stærk følelse af dansk stolthed omformer Andreas online casino guides. Ved at flette lokale nuancer med globale standarder sikrer han, at hver spiller oplever et strejf af Danmark i hans arbejde.

Send email
More posts by Andreas Nielsen
undefined is not available in your country. Please try:

Seneste nyheder

Udviklingen af ​​spillekoder: Fra adgangskoder til kampagnefrynsegoder
2024-04-16

Udviklingen af ​​spillekoder: Fra adgangskoder til kampagnefrynsegoder

Nyheder